dinsdag 4 februari 2014

Ontbijtjes

Koffie verkeerd in mijn favoriete beker. Word er nog altijd elke ochtend blij van. Ik maak mijn koffie met de Philips Saeco. http://www.koffietheeplaza.nl/philips-saeco.html

Oberlander brood eten we meestal in het weekend. Ik vind het het lekkerst met hummus. Bij de Appie heb je hummus van Maza, in lekkere variaties. Zongedroogde tomaat en bietjes vind ik het fijnst. En dan met een paar doorgesneden roomkaas-pappadews als "garnering"... (Niet zó gezond, maar wel lekker)


Smoothies. De blender draait hier overuren! Lekker met amandel- of rijstmelk, en dan iets zoets (kiwi, bosbessen uit de diepvries, appel, banaan) en een hand bladspinazie. Bovenstaande was geloof ik met bietjes en die vond ik nou toevallig best vies (maar wel mooi). Ik doe ook bijna altijd lijnzaad door mijn smoothies.

En tot slot het ontbijt van vanochtend: Griekse yoghurt, honing, banaan, hazelnoten en lijnzaad.

2 opmerkingen:

  1. ziet er allemaal lekker uit. hier 's ochtends op de fiets een broodje chocopasta en op school pas de kruidenthee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker! Ik genieten ook elke ochtend van een koffie verkeerd (met de nespresso), dan start mijn dag echt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!