zondag 8 september 2013

Wijze woorden

Twee mannen. Beide te jong dood gegaan aan dezelfde ziekte, én grote namen in de computerwereld. En allebei enorm inspirerend, ook als je niks met technologie hebt. 

Steve Jobs






Randy Pausch

Ik ben de biografie van Steve Jobs aan het lezen, nadat ik gisteren de film jOBS in de bioscoop zag. Een film met gebreken, dat zeker, maar juist doordat hij oppervlakkig bleef werd ik nieuwsgierig en ben ik me nu verder in zijn leven aan het verdiepen! (Wat een briljante eikel van een vent zeg!)

Fijne zondag!

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, een briljante eikel!!
    Veel lees plezier....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de poster van de film en vroeg me af hoe het zou zijn... ik dacht 'skip this one'. Is de biografie goed?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!