woensdag 4 september 2013

Vragen

Fantastische site, http://thoughtquestions.com/

Hier zijn een paar mooie vragen, met mijn antwoorden. In het Nederlands, om het makkelijk te houden.


"Koorddansen" (een kick als het lukt, nooit helemáál ontspannen, altijd alert moeten blijven, nooit helemaal zeker dat ik niet -door de mand- val)


De toekomst. Ik denk altijd graag aan mijn nieuwe, geweldige, nog twintig miljoen keer betere leven - dat begint zodra ik mezelf helemaal opnieuw uit heb gevonden. 
Dus zonder sombere buien, ongegeneerd creatief, stoer en sterk, me niets-aantrekkend van wat anderen vinden. 
Met een blij kraaiende baby op mijn heup, in ons rommelloze nieuwe huis waar ik continu rustieke diners bereid voor meutes vrienden die aan een gezellige lange tafel zitten. 
Stressloos.
Oh ja en 20 kilo lichter.
Kuch. 

Verder: mijn geliefde, m'n vrienden en vriendinnen, 't nieuwe huis waar we bijna de sleutel van krijgen, toekomstige reisbestemmingen, nieuwe recepten.

Ik zou graag bereiken dat ik aan het eind van dit jaar 
-gewend ben in mijn nieuwe huis, stad, buurt en aan het reizen naar mijn werk
-nog steeds in de hardlooproutine zit
-bijna klaar ben met het geven van VIER werkgroepen in plaats van (de andere jaren) twee, en nog steeds overeind sta




1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!