woensdag 19 juni 2013

Een goed begin is het halve werk

Ook al verhuizen we pas over 4 maanden, toch ben ik al een beetje bezig met het uitzoeken van mijn spullen. Want, zoals Mr A. meermaals triomfantelijk opmerkte: de meeste rommel hier in huis is van mij... Elke keer een doosje of een tasje naar de Kringloop. Of strategisch in het zicht naast de vuilcontainer: ik zag binnen een half uur al een meneer blij met mijn monster-van-een-verouderde encyclopedie weglopen. 

(Het moet altijd eerst even een ergere rommel worden voordat het beter wordt....zie boven)

Mijn doel is: alleen spullen overhouden die ik echt gebruik, of waar ik écht aan gehecht ben. Oftewel: het aantal te vullen verhuisdozen terugschroeven naar het minimum. 

Alle boeken kan ik in principe op mijn ipad zetten, ware het niet dat ik na 3/4 jaar proberen tot de conclusie ben gekomen dat ik papier nodig heb om echt lekker te kunnen lezen. 

Wie wat bewaart heeft wat, en wie z'n zooi uitzoekt vindt wat: ik ga lekker voor de zoveelste keer beginnen in Joop ter Heul, want die ontdekte ik achterin de kast. Genoeglijk! 

2 opmerkingen:

  1. succes met lezen eh opruimen bedoel ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Dat doe je goed!
    Enne, mocht je er nou echt lol in krijgen en straks alles ingepakt hebben...dan mag je best hier eens komen helpen met opruimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!