zondag 3 februari 2013

Kinfolk

Kinfolk - plural of kin·folk (Noun)
Noun
(in anthropological or formal use) A person's blood relations, regarded collectively.
A group of people related by blood.
Synonyms
kin - kindred - affinity - relatives - kinsfolk - sib


Kinfolk Dinner — Brooklyn, New York from Kinfolk on Vimeo.

(Op 1:42 zag ik ineens één van de Mast Brothers langskomen, die Baardmanzen van de zelfgemaakte chocola.)

Kinfolkmag.com is één van de mooiste plekjes op Internet, als je het mij vraagt. De site en het tijdschrift gaan over sfeervol samenzijn en genieten van simpele, mooie producten.

Ik kan hier zo blij om worden! Hopelijk jullie ook, op deze mooie zondag!

(Gisteren waren we trouwens op de markt in het stadje waar we heel graag ergens komend jaar willen gaan wonen. De lucht was blauw. De oude, hoge bomen in het park naast de markt waren nog kaal, maar er zat iets heel lente-achtige in de lucht. Ik voelde me al zo thuis! Hopelijk kunnen we daar in de buurt gauw een leuk huisje kopen - ik zie het helemaal zitten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!