zondag 9 december 2012

Rise of the Guardians

Rise of the Guardians / Trailer from Eric Alan on Vimeo.



Gisteren gingen we even lekker naar de film. Rise of the Guardians (de originele Engels gesproken versie) was heel schattig en vrolijk. De kerstman als stoere Rus met tattoo's, een Australische paashaas, de tandenfee en Klaas Vaak, die samen met Jack Frost (de jongen die ervoor zorgt dat wij elke winter weer van sneeuw en ijs genieten) de strijd aan gaan met Git Zwart, oftewel The Boogy Man! Er gebeurt continu van alles, er zitten leuke grapjes in en je komt er helemaal van in de kerstsfeer, maar dan niet op zo'n afgezaagde manier. We waren ontroerd! Ik denk wel dat deze film leuker is voor grote mensen dan voor kinderen; een jongetje van een jaar of drie in de stoel naast mij ging demonstratief snurkend een dutje doen.

Vandaag heb ik een rustige dag op het programma staan. We zijn een leuk en betaalbaar hotel aan het zoeken voor Oud en Nieuw, fijn om er even uit te gaan! Verder komen er goede vrienden koffiedrinken en ga ik het huis een beetje op orde proberen te krijgen met gezellige kerstmuziek op. De nieuwe Flow is er ook, hij is weer fijn!!

3 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk! Zal zo even kijken.
    Ik trek net de dozen met kerstspullen onder mijn naaitafel vandaan. Alvast maar wat versieren, terwijl er een ziekig meisje op de bank hangt.
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drie jaar is ook wel errug jong voor zo'n film!
    Leuk dat jullie er zo van genoten hebben, en nog verdere plannen hebben; super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!