woensdag 26 september 2012

-.-

Ja, hoe gaat het ermee eigenlijk?

•Ik zag samen Mr A. en vrienden de nieuwe show van Theo Maassen (Met alle respect) in het Circustheater in Scheveningen. Wat was hij goed, de grapdichtheid was enorm en ik hou gewoon van die man!

•Ik heb een hele vreemde film gezien over een man die de hele tijd raar deed met een aardappel en waarin iedereen bijna continu mismoedig voor zich uit staarde. Ik kon er geen verhaal in ontdekken (en alle mensen met wie ik was ook niet) Artistiek vind ik hartstikke leuk, maar dit leek opzettelijk vaag. Eerder weg gegaan (wat een goede stap!)

•Ik heb er weer een certificaat bij sinds gisteren en ben nu dus officieel Vertrouwenspersoon op mijn werkplek.

•Papieren dagboeken zijn zo belangrijk voor mij, ik had een tijdje niet veel geschreven en toe ik weer eens uitgebreid alles op een rijtje zette, merkte ik meteen hoe fijn ik dat vind. Om orde te scheppen, maar ook om terug te kunnen lezen (mijn hoofd is een zeef)

•Het zijn drukke weken, al zijn er tijden geweest dat ik het nog veel drukker had - hoe ik het toen allemaal deed? Ik heb geen idee! Het is verleidelijk om mijn vrije dag vol te stoppen met dingen die "toch eens moeten" en "die toch best meevallen en zo gebeurd zijn", maar mensen onderschatten wel eens hoe nuttig rust is. Als iemand me zoekt, ik lig op bed met een boek.

•.......
Bij Theo

1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!