zaterdag 21 juli 2012

Lekker weg in eigen land

Mr A. nodigde me uit voor een leuk dagje. We gingen in totaal drie keer naar de film met onze GratisNaardeBios-kaart (Batman, Ice Age 4 en mijn favoriet Brave), lunchten bij Lof Der Zoetheid en helemaal aan het eind van de dag aten we sushi tot we geen pap meer konden zeggen. Zeer geslaagd!

Lof der Zoetheid was een bekende naam voor mij, maar ik was er nooit eerder geweest. De goede verhalen klopten: zeer mooi vormgegeven, van de ruimte zelf tot het servies, de menukaart en de gerechten. Het eten was magnifiek, en allemaal zelf gemaakt door moeder en dochter die Lof der Zoetheid bestieren. Tot aan de tomatenketchup bij de gehaktballen!
Mr A. had dus de gehaktballen met warme broodjes, en ik de hartige taart met geitenkaas en aubergine, én lekkere salade. Verder kwam en een scone met room en jam, een stuk cheesecake en een "reep" chocolade met pistachenoten en kruimelonderkant bij ons op tafel. Nu we er toch waren, wilden we ook veel proeven (dat wordt de rest van de week lijnen!) http://www.lofderzoetheid.com

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijkheid!!
    Zit hier gewoon bijna te kwijlen van al die lekkere gerechten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!