vrijdag 13 juli 2012

DWZI - deze week zag ik...

Nattigheid, nattigheid, nattigheid en nattigheid. Maar ja, da's best wel saai. Ik zag ook een stapel boeken over de klassieke oudheid. Ik ben van plan om me in november te wagen aan NaNoWriMo (hebben jullie daar al ervaring mee?)  Historische thrillers vind ik leuk om te lezen, dus vast ook om te schrijven. Het is nog geen november (laat je niet in verwarring brengen door het weer), maar ik vind het leuk om alvast wat voorpret te hebben.  Oh nee: research te doen. Dat klinkt stoerder. ;)

'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

5 opmerkingen:

  1. Nanowrimo? Ik heb even gekeken, had er nog nooit van gehoord! Maar het lijkt me echt iets voor jou! Kun je eindelijk aan de slag gaan met je geschrijf. Ehhh ik bedoel natuurlijk literaire handelingen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook nog nooit van NaNoWriMo gehoord, lijkt me wel interessant! Alvast success! (tja, jammer van het weer... niet echt zomers)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog nooit van gehoord, maar lijkt idd iets voor jou!! Heerlijk om dan nu alvast bezig te zijn met research ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is perfect weer om je bezig te houden met research. Wat moet je anders! Genieten van een terrasje is er ook niet bij. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, research, heerlijk! Prima weer voor. Trouwens, jouw ontbijtje van afgelopen zondag is ook niet te versmaden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!