vrijdag 15 juni 2012

DWZI - deze week zag ik....

....mini-kleertjes! Want mijn lieve vriendin L. heeft een klein meisje op de wereld gezet. Ik ben me te buiten gegaan aan enigszins stoere meisjeskleren (L. en haar geliefde zijn niet de types voor roze-met-hartjes)

Leuk hoor! Alleen jammer dat ze dit soort dingen niet in mijn maat hebben want ik zou ze ook zo aantrekken!



'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

5 opmerkingen:

  1. Wat schattig zo klein. En inderdaad erg leuk. Ik zou het ook zo aan doen.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, da's leuk winkelen voor zo'n hummeltje..
    Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kleertjes! Het is inderdaad niet truttig en zoetsappig roze. (die baby's zijn er al genoeg....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Een dezer dagen komt er ook een kleintje bij m'n schoonzus en zwager en die zijn volgens mij van: hoe prinsessiger hoe beter... Ook daar maar eens voor gaan shoppen... :)

      Verwijderen
  4. Wat heerlijk zoetjes he zo'n vers mensje.....ik was laatst bij een pasgeboren manneke en maakte een setje kleertjes voor hem (kijk op mn blog bij zondag 3 juni).....xxSas

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!