woensdag 20 juni 2012

Dip

Eigenlijk mag ik niet nóg meer rommel kopen voor in onze mini-keuken, maar vanmiddag heb ik in een opwelling een staafmixer gekocht. Het was wel een verantwoorde aankoop hoor! Ik mis héél vaak een staafmixer. Als ik bijvoorbeeld....soep wil pureren, of eh.... pesto wil maken. Of als ik zin heb in humus.
Of nou ja humus, niet de officiële natuurlijk, want dat moet met tahini en zo, en dat had ik niet, maar gewoon: 2 blikken kikkererwten, olijfolie, een pluk koriander, een teen knoflook, peper en zout en limoensap. En een beetje yoghurtmayo voor meer smeuiigheid. (resultaat is een veel te grote bak dip - ongeveer twee keer zoveel als op de foto - één blik kikkererwten zou meer dan genoeg zijn)

3 opmerkingen:

  1. tja dan weet je dat voor de volgende keer ook weer! Ik ben ook dol op kikker erwten, ik vind dat "droge" smaakje zo lekker. En een staafmixer is toch geen rommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh lekker hoor!! Leve de staafmixer ;-)
    Ik vind het een hele nuttige aankoop hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!