zaterdag 5 mei 2012

The Lorax!

Een schoonmoeder in het ziekenhuis (gelukkig met iets relatief kleins), een stomme beledigende opmerking en grote grijze wolken die laag hangen. Maar wel: naar The Lorax! (leve onze Pathé kaart, nooit meer twijfelen over een bioscoopbezoek!)

Geschreven door Dr. Seuss, de geweldige Amerikaanse kinderboekenschrijver/dichter/tekenaar met de grote fantasie, waar Amerikaanse kinderen al decennia lang mee opgroeien. Ik ontdekte hem niet al te lang geleden, al had ik zijn naam wel eens langs horen komen. Deze film maakte me in elk geval blij - en vanavond een heerlijke avond samen op de bank & zoete aardappel frieten! Happy Saturday!

2 opmerkingen:

  1. gelukkig kon de pathe kaart je een beetje opbeuren.... De film lijkt me ook heel leuk, gewoon lekker makkelijk en grappig.
    Ik geloof dat die alleen maar in 3D draait toch? en da's niet zo geschikt voor oogjes van 3 jaar, anders had ik Siem meegenomen. Helaas. Maar niet getreurd morgen gaan we naar een piraten animatiefilm en die is volgens mij ook wel leuk met jullie bioscoopabonnement!
    En mjam zoete aardappel frieten!!!! klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm, das niet fijn allemaal. Gelukkig maakt een mooie film en heerlijke frieten veel goed!
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!