zondag 1 april 2012

List

Ik vond op mijn listography profiel een oud lijstje, "things to do before I turn 30". Ik heb al best veel bereikt...kuch....al ben ik inmiddels al 32. ;)

✔ Start new studies in September
✔ Buy a Car
✔ Visit Asia
✔ Spend less money on groceries (plan meals, buy only what I need)
✔ Focus more on what I want / let people know what I want
✔ Find love [bizar: een paar maanden later ontmoette ik mr A!]
Work out at least once a week [maar ik fiets naar mijn werk en ga vandaag, net als vorige week, zwemmen!]
✔Check out the swimming pool near my house
Buy food at the bio store more often [ik heb wel het idee dat ik meer oplet in het kader van "geen rommel kopen"]
✔ Get on my bicycle to explore the area
✔ Go to a creative writing course
✔ Wear more elegant clothes and makeup when I go out > feel more attractive
Lose 5 kg [10kg aankomen en dan 5 kg afvallen telt zeker niet?]
Quit smoking [af en aan, wel veel minder in elk geval]
Work on article with Bart
Delete Facebook [waarschijnlijk vanwege toenmalige boy troubles, vind het nu leuk]
Learn how to crochet and make myself a scarf and a hat

Lijstjes zijn heerlijk overzichtelijk, vind ik. Orde in chaos: goed. Zien wat je bereikt hebt: goed.
Doen jullie ook aan lijstjes?

3 opmerkingen:

  1. Ben dol op lijstjes (en dan het afvinken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. da's een behoorlijke waslijst! phoe. Ik doe meestal niet aan lijstjes (behalve boodschappen lijstjes) op deze manier kan ik nog een beetje sjoemelen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo goed met lijstjes want ik hou me er nooit aan....
    Boodschappenlijstjes zijn wel hard nodig als geheugensteuntje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!