vrijdag 9 maart 2012

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik

  • mijn stalen ros met een volledig platte band. Ik besloot niet te kniezen: met de fiets aan de hand langs bermen vol krokussen en narcissen wandelen in de zon, da's geen straf.

  • een dame met de welluidende naam Alina Orlova die muziek maakt waar ik blij van word - gevonden via last.fm



    'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
    Te vinden bij Merula.


    --------------------------------------
    This week I saw: the note pad I decorated with gift wrapping paper
    I saw my bicycle with a flat tire, but decided to make the most of it; I enjoyed walking in the sun, and seeing all the spring flowers
    I saw a new artist I like called Alina Orlova on last.fm; click on the youtube video above to hear her sing

    7 opmerkingen:

    Leuk als je een berichtje achterlaat!