woensdag 21 maart 2012

Brrrrrr

Laten we het erop houden dat ik geen goede special agent of verzetsheldin zou zijn. Bij het minste beetje pijn ga ik door de grond, dus in geval van pijnlijke verhoortechnieken zijn geheimen bij mij in slechte handen. Ik heb al grote moeite met de tandarts. En daar was ik vanmorgen. Een uur lang. En het deed zeer - of was het ook gewoon het ellendige gevoel van daar liggen en niet weg kunnen? Nou ja.

Terwijl ik in de stoel lag, beloofde ik mezelf dat ik straks iets fijns ging doen. Dat fijne was dit.


I went to the dentists this morning, something I really dread. It hurt, or was it the anxiety messing with my mind? I don't know, anyway, it was pretty uncomfortable. I promised myself something nice afterwards, because I had been so brave. This was it.

2 opmerkingen:

  1. o en dat fijne is kopje koffie met wat lekkers in een gezellig cafeetje (toen de verdoving was uitgewerkt)??

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!