donderdag 23 februari 2012

in de pen

Oei, feedback per mail van mijn schrijfdocente over mijn laatste pennenvrucht. Er moet nog flink aan geschaafd worden, wordt me duidelijk. Dubbel: aan de ene kant is het voor mij -die immers altijd alles in één keer perfect wil doen- een klein lesje in incasseren. Aan de andere kant is het erg goed dat ze kritisch is; uiteindelijk schiet ik daar het meeste mee op.

Ik heb mezelf een boek cadeau gedaan. Ik had het al eerder in mijn handen gehad bij de boekhandel, maar door dit stukje van Fienke besloot ik spontaan het voor mezelf te bestellen.


Ik vind het leuk, met veel humor geschreven. En het gaat over lekker van alles neerkladderen zonder je te bekommeren over wat mensen ervan zullen vinden, of het überhaupt begrijpelijk is of ergens op slaat. Als ik dáár nu eens mee begin, dan komen de herziene versies misschien daarna wel - of niet.

1 opmerking:

Leuk als je een berichtje achterlaat!