donderdag 19 januari 2012

Er op uit

Vandaag lig ik op de bank met een blaasontsteking, ik ren om de haverklap naar de wc. Ik heb ook de hele nacht lopen spoken en ik voel me krakkemikkig. Werken gaat niet op deze manier, sorry mensen, volgende keer weer. //zeg ik met een beetje een schuldgevoel//
Ik heb een nest gebouwd op de bank, van kussens, dekens en dekbed. Op het tafeltje naast me een karaf water (goed aanvullen dat vocht) en een boek. Ik moet maar even uitzieken.

Hier nog een paar foto's van gisteren, wat was dat een heerlijke dag! Ik ging naar het GEM en naar het Museon. In het GEM was maar één zaal open, dat was wel jammer, maar leve de museumjaarkaart, dan is het niet erg als je maar kort binnen bent. Het Museon is altijd leuk, hoewel wat kinderachtig, maar wat is daar mis mee! Ik heb genoten van de foto's van Wildlife Photographer of the Year, en rondgestruind in de rest van het museum. Mijn favoriet was een metershoog wolfachtig beest uit de oertijd, wát een gigantische engerd, die was ik niet graag tegengekomen. Ondanks dat hij nep was, vertrouwde ik hem voor geen cent. Geen foto van hem gemaakt helaas!
Buiten was het koud en nat, dus dat was het eind van mijn tripje, ik was blij om weer lekker warm thuis te zijn.

1 opmerking:

  1. dagje ziek zijn dat doorbreekt de sleur toch ook wel ;)
    Een museum jaarkaart, heerlijk. Ik ga helaas te weinig......

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!