vrijdag 23 december 2011

DWZI - deze week zag ik





Deze week zag ik natuurlijk kerstkransjes, kerstlichtjes, een kerstborrel, een kerstpakket, een kerstkalkoen en meer kerstigs.
 

Maar! 


Deze week zag ik ook Mel B (ook wel genaamd Scary Spice) heen en weer hopsen, en aerobicte, bokste en danste ik vrolijk mee, in mijn bloemetjespyjamabroek. Leve de xbox van Mr A.! Leve de kerstvakantie!






Die dame op het plaatje ben ik niet hoor (die werkt zich denk ik al langer in het zweet dan ik, en ze eet vast ook niet stiekem chipjes....)


Dit is pure damage control. En een voorloper op goede voornemens.


Jammer genoeg ging er meteen iets fout met mijn hamstring, ik hoop dat het nu niet uit is met de pret. :)


Vrolijk kerstfeest iedereen!!
 


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

4 opmerkingen:

  1. haha!!! whoehaaaa geweldig heen en weer hopsen met Mel B! terug van weg geweest en nu nog meer scary??? Tja je moet wat om van die bank af te komen.... Ik hoop dat het voor je het gewenste effect heeft! Fijne dagen en heel veel goeie voornemens in 2012 voor jou ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, hopsen beginnen we hier niet aan maar ik kreeg wel wat kinderyogaboeken van m'n yogajuf te leen om de kerstvakantie lekker soepel door te komen met zoon. Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne feestdagen (en mijn motte is, vooral ná het sporten) Wat eraf gaat moet er ook weer aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ojee doet me denken aan de tijd dat ik heel fanatiek een wii aanschafte....de kids vonden het geweldig maar ik vond er niks aan aan dat gehups...Ik hoop dat jij gedisciplineerder bent als ik hahaha
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!