zondag 20 november 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik mist. Mist: heel mooi, een beetje spookachtig en 't zorgt ervoor dat de wereld heel klein lijkt. Ik dronk hier een gemberkaneelcappuccino met een vriendin, buiten de ramen was alleen maar wit. De buitenwereld bestond niet en dat was wel even heel prettig, lekker rustig.





Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, schilderachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel krijg ik ook altijd met mist.. grappig ook hoe het geluid geabsorbeerd wordt door die witte ´laaghangende bewolking´
    Gr. Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'A Christmas Carol' is het eerst wat bij me opkomt bij deze fotootjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!