donderdag 13 oktober 2011

DWZI - deze week zag ik

Deze week zag ik 's avonds de kaarsen branden. Ik voelde mijn koude wangen na het fietsen. Ik hoorde de regen tegen het raam tikken. Ik proefde mijn zelfbedachte herfstsalade (met herfstige ingrediënten als kastanjechampignons, geitenkaas en walnoten). Ik rook buiten een branderige geur die me deed denken aan open haard.

Geen twijfel mogelijk...

Het is écht Herfst!

Knus?









Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

10 opmerkingen:

  1. de mooie kanten van de herfst!
    geniet ervan.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja gaat snel nu! Ik moet vooral wennen aan het vroege donker worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jahwel t is min of meer wel knus alhoewle k meer van de zomerzon enzo ben , zelf....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk he?:)! Die salade klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, echt herfst... heel knus! Ik heb trek van je salade :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je salade klinkt erg lekker.
    Een drupje honing er over is misschien ook wel lekker.


    Antwoord op je vraag:
    Ik zou wel willen dat die lamp in mijn huis zou hangen maar daar is die veels te groot voor.
    Hij hing in het trappenhuis bij een Chinees.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk hoe je met al je zintuigen inderdaad zo'n compleet 'ding' kan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed beschreven! Ja echt herfst inderdaad....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!