vrijdag 9 september 2011

relax, take it easy

Helaas, niet mijn eigen plaatje, maar eentje van Pinterest, overigens echt een fantastische en zeer verslavende website.
Oh ik wou dat ik ook op een Zuid Frans balkon zat, met hapjes en drankjes! (dat van dat Zuid Franse dat gok ik ook maar) Ik kijk niet uit over de zee vanaf een klif, en op mijn rug liggen staren naar de wolken, dat is iets dat ik geloof ik nog nooit heb gedaan. Ik wandel niet met een rieten mand aan mijn arm over de marché, en koop geen artisjokken van een vriendelijke koopman genaamd "Jean-Marc" of "Gérard".
Ik zit in mijn Oerhollandse huiskamer-met-IKEA-meubels, onder een dekbed op de bank, met een glas witte wijn. Straks ga ik stamppot maken, met een slavink. Ook fijn. Ik koop mijn boodschappen bij de Dirk, en soms bij de Aldi of de Appie, en ik sjouw ze naar huis in een plastic tas die aan mijn fietsstuur hangt.  
 
Misschien dat Zuid Franse types juist wel weer hier van dromen?

3 opmerkingen:

  1. Midden-Fransje tiepjes wel hoor! Of tel ik niet mee? (vrees van niet vanwege te veel ervaring met en herinnering aan met volle tassen aan het stuur trambanen ontwijken en hopen dat die krengen niet openbarsten omdat je teveel zwaar spul ineens vervoerd)
    Eet smakelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik trapte erin hoor, zag de foto en dacht: zo die heeft het goed bekeken! Maar nee dus, Ikeameubels meet Dirk, erger kan niet..... ;-)))))) Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!