woensdag 3 augustus 2011

koopjes

Vandaag was ik in Den Haag, het was zalig om daar rond te snuffelen! Vrijdag vertel ik meer over mijn dagje, in het kader van DWZI - want ik heb weinig tijd én ik vermoed dat ik de rest van de week niet meer zóveel zal zien, dus ik bewaar het nog maar eventjes.

Ik was in elk geval bere-kooplustig, maar ik heb het binnen de perken weten te houden. Een beetje...
Ik kocht een mooie (school)agenda met een stoffen kaft bij de HEMA. Ik heb altijd papieren agenda's gebruikt, tot ik het afgelopen jaar besloot over te gaan op de digitale agenda op mijn mobiele telefoon. Geen succes, want ik raakte het overzicht kwijt, en.....ouderwets papier is toch gewoon fijner om op te kladderen, lijstjes te maken, door te strepen.... Deze agenda is niet te groot, heeft een elastieken band om 'm dicht te houden, een lintje om ertussen te stoppen en een week per twee pagina's. Perfect!



Verder was het uitverkoop bij Accessorize, alwaar ik een bruin leren wikkelarmband met gouden studs kocht en deze vrolijke haarband.

Lokatie: het toilet van het Letterkundig Museum



En oh ja, een verse Museumjaarkaart


want lekker op ontdekkingsreis voor weinig doekoe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!