zaterdag 9 juli 2011

une nuit Francaise

Rien á declarer
Ik geloof dat ik wel iets heb met Franse films. Vroeger schaterde ik altijd met mijn vader om de slapstick van Louis de Funes.
Vanavond keken we hier thuis naar Rien á Declarer, van Dany Boon. Over een Belgische en een Franse douanier die elkaar het leven zuur maken. Lekkere dijenkletsers, ongecompliceerd vermaak, en het ziet er allemaal gezellig retro uit! :)

De volgende film op het programma is van dezelfde regisseur: Bienvenue chez les Ch'tis, en daarna Micmacs a tire-larigot van Jean-Pierre Jeunet (de schepper van mijn geliefde Amélie)


Bienvenue chez les Ch'tis

2 opmerkingen:

  1. sorry dat ik overgevoelige oortjes heb en niet tegen geluid kan... mochten het m&m's zijn of, typen of andere dingen... :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het geeft niet, ik zal er een beetje op letten als jij probeert er wat minder over te zeuren :p

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!