woensdag 6 juli 2011

so long, farewell, auf wiedersehn, goodbye


2 Jaar investeren in mijn toekomst. Wekelijks een dag lessen volgen aan de andere kant van het land, lezen, leren, opdrachten maken, reflecteren, oefenen en mijn therapeutische vaardigheden bijslijpen in rollenspellen met groepsgenoten en acteurs.

Ik zag er van tevoren tegenop, het leek me zo intensief, en ik vroeg me af of ik het aankon - maar ik heb het gedaan! En nu is het klaar en zal ik er altijd profijt van hebben, want het papiertje maakt me gewild in Werkland.

In de opleidingsgroep de mooie en verschrikkelijke momenten met elkaar delen. Het voelde goed en veilig en we zijn ge-eindigd met taart, slingers, en een heel gezellig diner. Tot in oktober allemaal, als we officieel onze registratie krijgen uitgereikt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!