vrijdag 29 juli 2011

DWZI/Deze week zag ik

Deze week zag ik salades, gezonde soepjes, bruin brood, bananen, appels en veel water. Daarnaast was ik ook stevig aan het fietsen. Kortom: ik ben weer eens begonnen met gezonder leven! Het samenwonen, met alle gezellige wijntjes, toastjes en uitgebreide maaltijden is me niet in mijn koude kleren gaan zitten - zeg maar, en een beetje minder voelt net even lekkerder, vandaar. Mr A. is deze week ook begonnen met fanatiek sporten, echt knap! (ik word al moe als ik ernaar kijk)

Toevallig werk ik vandaag in de huisartsenpraktijk, waar ik een kamer deel met de diëtiste. Vandaar het onderstaande toepasselijke stilleven.

"gezonde producten", maar geef mij maar gewoon vers spul
Een goede tip die ik ergens hoorde was: eet alleen dingen die je overgrootmoeder zou herkennen als voedsel. Dus niets uit zakjes en pakjes, of met gekke kleurtjes. Wel een goeie!


Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

5 opmerkingen:

Leuk als je een berichtje achterlaat!