donderdag 23 juni 2011

DWZI/deze week zag ik.....

Deze week zag ik mezelf met Mr A. aan de champagne -of nou ja, witte bubbelwijn- omdat mijn nieuwe baan nu eindelijk echt helemaal rond is.

cheers
Vanaf september werk ik 3 dagen maar verdien ik méér dan nu in 4 dagen. Ik hoefde er niet eens over te onderhandelen!
Ik ben geen geldwolf...
Maar denk je eens in wat ik met al die extra vrije tijd kan doen! (Ik bedenk continu van alles! Cursussen, hobby's, een eigen praktijk(je)...de hele dag slapen zou me op dit moment ook wel een optie lijken, maar ik ben gewoon aan vakantie toe)

Ander, minder leuk nieuws is dat mijn lieve papa eergisteravond ter observatie is opgenomen in het ziekenhuis, vanwege het risico op een nieuw hartinfarct. Gelukkig bleek het na allerlei tests en een nachtje aan de monitor loos alarm. Goed dat ze hem zo in de gaten houden. Beterschap pap!
 
Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn! En ook fijn dat het bij je vader loos alarm is! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en een extra dag vrij :-)

    Gelukkig is het allemaal goed met je vader

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd en fijn dat het loos alarm was, een knuffel voor je pap.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Meer vrije tijd is onbetaalbaar! En sterkte met je papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proost en beterschap voor Pa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In 3 hetzelfde verdienen als 4? Da's een applausje waard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, en beterschap voor je vader. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lekker gaan genieten dus.
    En natuurlijk ook veel sterkte met je vader. Hopelijk is hij gauw weer opgeknapt!
    Toch een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je nieuwe baan en gelukkig loos alarm!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow zo'n baan wil ik ook....heerlijk zoveel vrije tijd (al heb ik ook niet te klagen hoor:) gefeliciteerd! En sterkte met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!