vrijdag 10 juni 2011

DWZI - Deze week Zag Ik...

Deze week zag ik de 6e collega binnen 3 maanden haar vertrek aankondigen (inclusief mijzelf). Dat is ongeveer de helft van ons team. Afgelopen maandag eindigde het werkoverleg dus wat sip en betraand. Het is het einde van een tijdperk. We hebben veel meegemaakt met z'n allen, en een groep die zo hecht, veilig en gezellig is, is echt uniek. Maar na een rumoerige tijd -die eigenlijk al bezig was toen ik in 2007 begon- is het goed om te zien dat mensen voor zichzelf gaan kiezen. Dag koppijn als je naar huis fietst, dag steen in je maag, dag voortdurende waakzaamheid en dag knagende frustratie!

Ter ere van het afscheid van onze Willeke gingen we woensdag de stad in voor een klein feestje. We hadden voor haar een stapel kaartjes gemaakt met wijze spreuken, wensen en grappige plaatjes en teksten - om elke dag eentje uit te trekken. Iedereen was flink aan de slag gegaan met kleurpotloden, schaar en lijm.

Op een van mijn kaartjes had ik dit plaatje (van Keri Smith) geplakt, omdat we het er vaak over hebben gehad dat we dol zijn op onze vriendjes, maar soms ook zo kunnen genieten van een avond alleen op de bank....

Gisteren kreeg ik een smsje: "Als eerste jouw kaartje van Girl's night alone getrokken. Dat wordt een topavond!"

Iedere vrijdag een blik op de afgelopen week
Teken, schilder, fotografeer, beschrijf
maak een gedicht, laat op jouw manier zien
wat jij zag!

Deze week zag ik is een initiatief van
Roos en Daan
en geinspireerd door Jill's Today I Saw

9 opmerkingen:

  1. Haha, dat advies neem ik ook ter harte, man gaat altijd sporten op vrijdagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heftige periode zo te lezen, dat kaartje is top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Fienke, was inderdaad vrij heftig, maar het hielp wel dat het allemaal leuke meiden zijn en dat we allemaal in hetzelfde schuitje zaten :)

    en thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die kaartjes, maar afscheid nemen is altijd moeilijk, soms ook voor je werk. ✗✗✗ Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Afscheid nemen hoort bij het leven, zei mijn oma altijd. Maar het blijft rottig om te doen. Maar zo'n kaartje doet het altijd goed! Leuk om te maken en om te krijgen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, wat een leuk idee! dat ga ik zeker onthouden...en zo'n kaartje wil ik ook wel eens trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ps. Toen ik de titel van je blog las; moest ik meteen aan dit liedje van de ghosts denken;
    http://www.youtube.com/watch?v=Ot0zil5eqX4

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Handige An: leuk liedje, kende ik nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je een berichtje achterlaat!