zaterdag 28 mei 2011

weekend I

Het langverwachte weekend! Het begon gistermiddag; ik kwam na mijn werk met de tram naar het Centrum, waar Mr A. me oppikte. We hadden razende honger, en lucht gekregen van het bestaan van Burgerz. Burgerz is een restaurant in het midden van de stad, waar ze "funky gourmet burgers" serveren. Mr A. is een hamburger afficionado en ik werd over de streep getrokken door het woordje "gourmet". Ik kan stiekem ook wel genieten van een klef broodje van een hamburgergigant, maar da's natuurlijk veel te min voor mij als ik op Date ben.
Het interieur was licht en trendy, en ze hadden zowaar wijn (McDonalds eat your heart out!) De voorgerechtjes waren niet al te prijzig en erg lekker. Ik koos de frieten met aïoli en Mr A. gemarineerde chicken wings. De serveerster was zo aardig om te verifiiëren of ik echt de frietjes wilde, omdat die ook bij het hoofdgerecht zaten. Als hoofdgerechten kozen we The Mother of All Burgers (hij) en Get Him To The Greek (ik). Op die van mij zaten, naast een lamsburger ook olijven, tzaziki, en allerlei lekkere groenten.
Kijk:

you know you want it.....
's Avonds hebben we Scott Pilgrim vs The World gekeken. Heerlijke film, vond ik, de leukste die ik in een lange tijd gezien heb! Lekker raar, een beetje Juno-achtig. Met de acteur die het vriendje van Juno speelde. Hij gaat over small town boy Scott Pilgrim die verliefd wordt op een mysterieus meisje, maar eerst haar 7 exen moet verslaan in een duel. Gebaseerd op een strip, heel bizar.


   

Vanmorgen ging ik aan de slag met mijn ontbijt/brunch kookboek. dat resulteerde in een portie lekkere wentelteefjes en een gedesillusioneerde keukenprinses. Ik wilde namelijk ook nog iets ingewikkelds doen met eieren, slagroom en kaas in kleine bakjes in een grote bak lichtgezouten water in de oven. Het werd een soort babyvoeding. gelukkig hadden we nog verse mango, verse sapjes en broodjes.             

Na een klein middagslaapje (want onopgehelderd moe ineens) kwam er een vriend langs om aan een geheim project te werken, een cadeautje voor een andere vriend - die dit misschien wel leest, dus ssssssssT. Wat ik wel kan zeggen is dat we er bijzonder veel lol om hebben gehad!

allemaal heel fijn. later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!