vrijdag 25 maart 2011

Cherry Blossom Girl

Waar ik heel blij van word: Cherry Blossom van l'Occitane. Ik heb een jaar of vier geleden op vakantie in Praag een klein doosje 'solid perfume' gekocht. Doordat het geen alcohol bevat, blijft het lekkere luchtje maar heel even hangen; ik smeer me een ongeluk (En toch raakt het blikje om één of andere reden niet leeg. Waarschijnlijk omdat het zó'n klein rotblikje is, dat ik het meestal wekenlang kwijt ben en terugvind onderin één van mijn tassen). Deze solid versie was veel goedkoper dan een fles "echte" parfum in dezelfde geur. Door alle vakantievreugde van toen was ik bijna door mijn geld heen, dus dat was een belangrijk argument. Maar morgen mag ik naar l'Occitane in Den Haag, om mezelf te trakteren op de échte Cherry Blossom. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een berichtje achterlaat!